Uitrusten in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu Uitrusten in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

Uitrusten in Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

05 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen uitgeslapen en dan bedoelen we: uitgeslapen.
Omdat het de afgelopen nacht zo laat geworden is, hebben we vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Rina en Sandra vertrokken tegen 10 uur naar een modewinkel aan de Strip in Las Vegas, omdat daar zoveel mooie kleding te koop was ... … Dit gaf de mannen de gelegenheid in alle rust nog even door te slapen, hetgeen ons goed is bevallen.
Tegen 12.00 uur gingen ook de mannen de Strip op om een terrasje te pakken. Ergens in de middag troffen we elkaar op de Strip bij een ijstent; puur toeval dus. Samen bezochten we Hotel Paris met de daar nagebouwde Eiffeltoren die we natuurlijk ook zijn bestegen. (met de lift, hoor). Vanaf de top van de Eiffeltoren hebben we een fantastisch uitzicht over Las Vegas en ook op de fonteinen van het Bellagio Hotel die weer flink water gaven.
Tevens werd de winkel met 4 verdiepingen M&M goederen en etenswaren bezocht. Alleen al bij het zien van zoveel kleuren, werden we onrustig.
Daarna nog even met elkaar wat gedronken en gedineerd in een restaurant, waarna we terug liepen naar ons hotel. Daar kwamen we tegen 20.00 uur aan.
Bert, Erik en Sandra zijn nog even naar een winkelcentrum gereden om boodschappen te doen, waarna we om 21.30 uur met elkaar op één van de kamers aan de borrel gingen. Het was nog lang gezellig. Morgen gaan we naar de Death Valley en Badwater. Ook nemen we de Artist Drive in onze route op. Morgen meer daarover. Groeten uit Las Vegas.

• 06 Mei 2015 - 17:15

Jpals:

Nou nou jullie hebben ook lekker lang liggen pitten.

Maar wanneer je echt moe bent dan knap je daar lekker van op en

kun je er weer veel beter tegen.

Zo te horen genieten jullie er nog steeds van.Blijven doen wat jullie nu aan het doen

zijn gebeurt misschien maar een keer in jullie leven.

Hier in Emmen is alles goed.Gelukkig een goede gezondheid de ene dag beter dan de

andere dag.Rustig doorgaan met ademhalen.Ik heb vandaag de maandelijkse spuit weer gehad

en volgende week krijg ik dan weer de driemaandelijkse spuit.Ik hoef gelukkig niet te slikken

Groetjes van Pa Pals uit Emmen..