Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

Dagje Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen zijn Edwin en Rina naar de Titanic Artifact Exhibition in het Luxor hotel geweest. Na een paar uur had Rina het wel gezien en vervoegde zij zich bij Bert, Sandra en Erik die met z’n drieën al even de Strip op waren gegaan. Terwijl Edwin solo bij de Titanic bleef en tegen 16.00 uur de Strip op ging, vermaakten de andere vier zich al langer op de Strip.
De Stratosphere Tower was nog steeds niet voor het publiek geopend, zodat we dat weer oversloegen.
Samen gingen we eten aan het eind van de middag, waarna we de Deuce namen naar Downtown Las Vegas om nogmaals the Freemont Street Experience mee te maken vanaf een terras. Wederom een prachtige show. Ook keken we even naar binnen bij de Heartattack Grill, een restaurant waar alleen maar vette snacks en dergelijke te koop zijn. De klanten worden als patiënten gekleed in ziekenhuiskleding, terwijl het bedienend personeel in verpleegsterkleding rondloopt. Het is de goden verzoeken, volgens ons …
Daarna met de Deuce weer terug, die er ongeveer een uur over deed om ons voor ons hotel af te zetten. Het was weer een prachtige dag en we kijken uit naar morgen. Dan gaan we voor drie dagen naar the Grand Canyon. Daarover dus morgen meer. Groeten uit Las Vegas.

• 08 Mei 2015 - 19:40

Jpals.:

Ook deze vakantiedag van jullie zit er alweer op.

De tijd in Nederland gaat snel. maar ook in de ver.Staten staat de tijd nier stil.

Van morgen om half tien opgestaan. Kalmpjes aan gegeten.Na het eten een rondje

gelopen met de rollator. Daarna gefietst op de home trainer.Met Pieter van Cis naar Coevorden
    geweest.Warme maaltijd gegeten Op de fiets naar EmmenCentrum.gegaan.Borrelpootjes gekocht
    Op de markt nog even vier tomatenplanten gekocht.Met tussenpozen in de tuingeplant.

De tomatenplanten van paardemest(via mijn huish.hulp) voorzien.en nu achter de computer

uitrusten.

Mensen tot morgen.

• 08 Mei 2015 - 21:15

De Tortelduiven:

Hello everybody do jullie speak nog een little Netherlands?...

Heb even gegoocheld naar the Titanic Artifact Exhibition...ik kan me voorstellen dat je niet uitgekeken raakt Edwin, ik was er graag bij geweest. Helaas zullen wij het met de "verhalen" moeten doen.

Blj dat jullie niet in dat freaky restaurant hebben gegeten....

Morgen dus naar de Grand Canyon.....daar kunnen we dan wel over meepraten....absoluut magnifiek....je kijkt je ogen uit.

Heel veel plezier nog luitjes.
    Groet'n