Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

Dagje Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Na het ontbijt via de telefoon van Erik geluisterd naar het RTV Noord live verslag van de KNVB bekerwedstrijd tussen PEC Zwolle en Groningen. Tot twee keer toe hebben we het hele hotel bij elkaar gejuicht omdat de FC scoorde. Groningen nam dus de beker mee naar huis en onze dag kon al niet meer stuk. Op the Strip hebben we spontaan een filmpje gemaakt, waarin we de FC feliciteren. We hebben het filmpje meteen naar RTV Noord gestuurd en wie weet zenden ze het nog uit ook.
Vandaag hebben we weer een dag Las Vegas ingelast, waarbij we diverse hotels bezoeken. Zo bezochten we Caesars Palace, The Mirage, Treasure Island en de Shopping Centre Fashion Mall. De ongelofelijk dure winkels in Chrystals hebben we -na een korte check- maar links laten liggen. Rina vond daar een leuk tasje dat een prijskaartje droeg van $ 6400,. We waren het er snel over eens dat we dat vandaag maar niet deden; misschien morgen. Men had alle begrip, gelukkig …
In de voor gewone stervelingen beter betaalbare winkels van de Shopping Centre Fashion Mall werd Bert door Rina en Sandra volledig in nieuwe kleren gestoken. Dit moest wel een vooropgezet complot zijn, want de dames voelden elkaar precies aan. Een korte broek en maar liefst 8 T-shirts wisselden van eigenaar. Ook Rina en Erik kochten nog nieuwe kleren, waarmee we de economie van Las Vegas ook weer een boost hebben gegeven.
Eten deden we deze dag bij Johnny Rocket’s in hetzelfde etablissement. Heerlijke salade met frietjes en een veel te lekkere milkshake. (XXL formaat!). Vervolgens nog even in de Trump Tower geweest, maar daar was geen ander entertainment dan de receptie en de gasten van het hotel.
Op de terugweg hebben we nog een uurtje op een terras voor Caesars Palace gezeten om de bonte stoet aan voorbijgangers te aanschouwen. Een heerlijk tijdverdrijf. Sandra bestelde hier een glas wijn, maar zoals alles hier is ook dit aangeleverd op XXL formaat. Ze had dus aan één glas genoeg! Daarna weer verder richting het hotel. We wijken wat af van ons eigen gemaakte programma, maar daar voelen we ons heel goed bij. We vermaken ons dus volop. Tegen 22.30 uur weer op de hotelkamer, waar we nog even een drankje nemen met elkaar. Morgen meer. Groeten uit Las Vegas.

• 04 Mei 2015 - 08:48

Diana:

Heerlijk deze verhalen! We genieten met jullie mee.

• 04 Mei 2015 - 19:37

Jpals:

Opnieuw een leuk verslag.Bert kerel .wanneer jij je kunt veroorloven.

om op 1 dag 8 overhemden te kopen en wat er nog meer gekocht is.Gun je Rina

dan op a.s. moederdag geen mooi tasje van € 6400.00
    Man dat valt mij een beetje van je. tegen.Zo zie je maar weer je kunt je nooit meer vergissen.

dan in de mensen.

Geintje.Lieve mensen ik wens jullie nog een hele mooie verdere vakantie toe in Las Vegas

Zijn de weersvooruitzichten ook in Amerika slecht?

Groetjes Pa Pals.