We zijn aangekomen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

28 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was me het dagje wel, maar we zijn gelukkig goed aangekomen in ons hotel in Las Vegas. Vroeg op en met de taxi naar Schiphol; toch wel lekker hoor, gewoon thuis de koffers achterin de bus en rijden maar. Mooi op tijd op Schiphol en ingecheckt voor onze eerste vlucht naar Chicago. Na een kop koffie gaan we aan boord en vertrekken we ook al snel. Na een voorspoedige vlucht en landing op het vliegveld O' Hara van Chicago gaan we door de douane en pikken we onze koffers van de band om die vervolgens 100 meter verder op een andere band te mikken. Dan kunnen we met de shuttle trein naar vertrekhal 1 op datzelfde (immense) vliegveld. Daar weer volledig, dus tot op de sokken, door de douane, waarna we gedurende de wachttijd een heerlijke maaltijd hebben gegeten. Daarna inchecken voor de volgende vlucht van Chicago naar Las Vegas. Daar pikten we onze auto op, die we aan de balie al hadden ge-upgrade, maar die toch nog te klein was voor onze (enorme) koffers. Erik op hoge poten naar de balie en we mochten een willekeurige ander uitzoeken. Dat werd een Nissan Pathfinder, een bak van een auto met een gigantisch motorvermogen. En alle ruimte voor ons en onze koffers. Inmiddels was het 18.30 uur lokale tijd. In Nederland was het dus inmiddels 03.30 uur in de ochtend van woensdag 29 april. We namen na het inchecken op onze kamers nog even een hapje in het hotel en zijn toen maar naar bed gegaan. We hadden allemaal de pijp helemaal uit. Morgen weer een nieuwe dag.

• 29 April 2015 - 10:47

Jan Pals:

Hallo fam.Pals

Fantastisch dat jullie gezond en wel zijn aangekomen

in Las Vegas.Jullie gaan nu eerst uitrusten Neem daarvoor wel de tijd.

Hier is alles goed.Diana en ik zijn gisteren naar de cardioloog geweest.

Alles was goed.Cholesteron 3.2 Bloeddruk 140-65

Ik zie jullie graag over een jaar terug(de cardioloog)

Geniet van jullie vakantie en bedankt voor de e-mail

Groetjes Pa.

• 29 April 2015 - 11:30

Ellen:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Lekker uitrusten nu en veel plezier morgen en de rest van jullie vakantie!
    Liefs, Ellen.

• 29 April 2015 - 12:05

Diana:

Fijn, goed geland, lekker uitrusten en genieten maar! Ik zie uit naar jullie belevenissen.

• 29 April 2015 - 19:55

De Tortelduiven:

Zo te lezen is de oversteek goed gelukt. Fijn!
    Nu ff bijtanken allemaal en dan alleen nog maar genieten....
    Lfs uut MM