Voorbereidingen voor onze gezinsreis Las Vegas - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor onze gezinsreis Las Vegas - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor onze gezinsreis Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

11 April 2015 | Nederland, Groningen

Het begint al aardig te kriebelen. De vertrekdatum komt al redelijk dichtbij. Rina en ik zijn eigenlijk vorige week begonnen met het doornemen van eerder verzamelde literatuur, het maken en weer aanpassen van routes en te bezichtigen attracties en dergelijke. Vanmorgen bedachten we dat het toch ook wel weer leuk zou zijn een reisverslag bij te houden, zodat de thuisblijvers actueel kunnen meelezen. Uiteraard voor zover we dagelijks een plekje kunnen bemachtigen op het internet. Op deze manier begint zo'n prachtvakantie al aardig te leven en krijgen we er al heel veel zin in. Een reisschema, waarbij we steeds een paar dagen Las Vegas afwisselen met trips in de omgeving, is al gemaakt (en weer aangepast, natuurlijk) dus we zullen ons zeker niet vervelen.

• 14 April 2015 - 08:54

Diana:

Ook de voorbereidingen horen erbij. En ik weet hoe je daar al van kunt genieten. Dus Las Vegas dat wordt wat! Geniet er van, het is jullie gegund.

Bert en Rina

Vakantie met alle drie onze kinderen naar Las Vegas en omgeving. Veertien dagen in deze doldwaze woestijnstad, maar ook de omgeving doen we aan. Zo gaan we naar de Death Valley, Zion National Park en natuurlijk de Grand Canyon.

Actief sinds 13 April 2015