Pluk de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu Pluk de dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bert en Rina Pals - WaarBenJij.nu

Pluk de dag

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rina

28 April 2015 | Nederland, Groningen

"Lekker vroeg op". Om 04.30 uur springt Rina enthousiast het bed uit om te douchen. Daarna volgen Sandra en Edwin en als laatste Bert. Fris als een hoentje schrijf ik nu dus "midden in de nacht" dit verslag. Zo meteen om 06.00 uur komt het taxibusje ons halen om ons naar Schiphol te brengen. Onderweg pikken we Erik op die natuurlijk vannacht nog bij Suzanne is gebleven. Om 10.55 uur vertrekt ons vliegtuig dat ons eerst naar Chicago en dan naar Las Vegas zal brengen. Om 18.00 uur lokale tijd (het is in Nederland dan inmiddels woensdagmorgen 03.00 uur) hopen we te landen op de luchthaven van Las Vegas. Dan pikken we onze huurauto op en gaan we naar ons hotel, het Excalibur Hotel dat dichtbij de luchthaven ligt. We hebben er allemaal heel veel zin in en hopen op een fantastische vakantie. We houden jullie op de hoogte.

• 28 April 2015 - 09:46

De Tortelduiven:

Tja,midden in de nacht opstaan om op vakantie te gaan.... je moet er wat voor over hebben..".
    Ach, je moet maar zo denken straks tijd genoeg om te relaxen......
    alvast een goede vlucht toegewenst.

• 28 April 2015 - 11:42

Ellen:

Hey BNR en Edwin, Sandra en Erik!

Heel veel plezier in Vegas. Niet te veel geld vergokken hè!?! ;-p
    Ik zie uit naar jullie verhalen. Als ze net zo gedetailleerd zijn als tijdens Bert zijn vorige trip, dan kunnen we heerlijk meegenieten! Goede vlucht!

Groetjes, Ellen.

• 28 April 2015 - 13:21

Diana:

Een hele goede vlucht allemaal. Probeer tijdens de vlucht maar wat te slapen dan ben je in Las Vegas weer fit genoeg om alles mee te maken. Blijf schrijven, ook al zouden het korte stukjes zijn, het is zo leuk om jullie te volgen. Veel plezier en geniet ervan. Liefs xxx

• 08 Juli 2016 - 23:57

Diana Hendriks:

wij willen als gezin zo graag een x naar Las Vegas,weten iemand ook waar we moeten zijn voor een goed reisadvies,wat kost zoiets,heb je inentings nodig enz,het lijkt ons fantastisch.

Bert en Rina

Vakantie met alle drie onze kinderen naar Las Vegas en omgeving. Veertien dagen in deze doldwaze woestijnstad, maar ook de omgeving doen we aan. Zo gaan we naar de Death Valley, Zion National Park en natuurlijk de Grand Canyon.

Actief sinds 13 April 2015